Bara du och jag!!

Idag så har jag och Meja haft kvalitetstid. Ett mycket billigt, eller rättare sagt gratis, nöje är att uppsöka djuraffärer. Vi var in på Djurmagazinet på Mariedal och kollade på alla de söta djuren. Kaninerna var Meja beredd att ta med hem. Försökte, varför jag nu gjorde det, att förklara att det innebar ett ansvar och att hon får lov att vänta ett par år innan hon får något husdjur. Jag själv hade ett angora marsvin vid namn "Vovven" när jag var en si så där 11-12 år. Hon var halvblind men älskade att springa i vårt avlånga kök dessvärre träffade hon som oftast av dörrkarmen. Kom i håg att jag grät floder när hon blev sjuk och lämnade jordelivet.

Sedan så åkte vi till mitt jobb och badade. Det finns en relaxavdelning som personalen vid GE Healthcare får nyttja och även vi i restaurangen har fått privilegiet att använda den. Det var jättemysigt. Efter detta så åkte vi till Barnens Hus och gick runt i typ en timme och kollade på allt och lite till. En toppendag!!!!


Kommentarer

Var ärlig nu:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Vill du ha mejl, eller?

Ditt hem på nätet

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0