Det finns inga dåliga väder.....

I dag så har vi spenderat förmiddagen på Öf. Tove, Angela, Madde och deras barn var där. Jag kom endast med ett barn. Skönt att åka i väg och göra något bara med Meja. Efteråt åkte vi och shoppade ett nytt regnställ till Meja, nu när våren börjat komma hit så var hon i stort behov att ett. Vi köpte även magnetbokstäver och siffror. Meja har länge varit intresserad av bokstäver mycket tack vare "Fem myror är fler än fyra elefanter" som hon sett ett antal gånger. När vi kom hem så somnade Meja och sov i 2 h. En slut liten tjej. Nu är det färdig målat i köket men tapetseringen får vänta till på söndag. Hade gärna gjort det i kväll men Johan är ute på lokal och jag vågar inte börja själv i fall att jag skulle behöva hjälp. Det kliar i fingrarna, vill så gärna få det klart. Nej nu ska jag lägga i säng lilleman och sedan mysa med dottern.

Puss på er!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

äh det är inte så svårt med mönsterpassning men det har du kanske redan märkt, det är ju söndag idag =) Skall bli kul att se hur det ser ut!! Kram

2009-03-22 @ 20:39:02
URL: http://lunasmamams.webblogg.se/

Var ärlig nu:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Vill du ha mejl, eller?

Ditt hem på nätet

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0