Migränsjuk man

I dag var det bara att vara hemma från jobbet, som jag nyss gått tillbaka till. Johan var inte i skick att ta hand om våra barn. En bankande huvudvärk och början till migrän. Stackr´n!!! Lite skönt för min egen del då jag sovit jätte dåligt i natt. Låg och vred och vände. Kunde först inte somna och sedan så har båda barnen sovit oroligt. Leo har fått tillbaka sin hemska hosta och snoret rinner från hans näsa. Meja har som vanligt lagt in högsta växeln och gasar för fullt. Ingen rast och ingen ro. :-)

Kommentarer
Postat av: Me again

Trist... Hoppas johan piggnar på sig. Hugge är på dagis, annars hade vi kunnat hänga och låta kidsen leka av sig. En annan dag!



Kram

2009-03-09 @ 10:53:08
Postat av: Fia

äsh då... jaja man glömmer så lätt ;-) men virus var det, inte så smittsamt och bara att vänta ut. Köp afta med på apoteket eller en annan liknande gel som jag glömt namnet på löd rådet.



krya på er!

2009-03-09 @ 12:30:50
URL: http://lunasmamams.webblogg.se/

Var ärlig nu:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Vill du ha mejl, eller?

Ditt hem på nätet

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0