Mera, mera!!!!

I går var en mycket bra dag. Jag och min svägerska åkte till Rödåsel på scrapträff. Meja lämnades hos sin farmor och det var knappt att jag fick någon "hej då" puss. Vi hade med oss småttingarna d.v.s Leo och Engla. Kom till en fullsatt bygdegård med massor av kreativa människor. Upp med alla grejer och fram med alla leksaker till Leo. Han satt som en liten ängel och "snackade" och lekte snällt. Han hade dock inte ro att sova, 2x35 minuter var allt han sov på hela dagen. Jag hann göra ett helt färdigt alster och påbörja en annan. Detta är resultatet:



Jag gjorde dessutom två stycken hängsmycken med barnens namn. Har länge velat ha sådana men tyckt att de varit för dyra att köpa. Nu betalade jag 11 :- styck för hänget och stansade bokstäverna själv. Kul med hemmagjorda. Tycker att de blev jättefina.


   

Vi var tvungen att åka hem vid 18 för jag skulle hämta Meja. Tråkigt att behöva kasta in handduken men väldigt tacksam över att farmor var så gullig att hon tog ledig från jobbet för att jag skulle kunna få åka i väg och pyssla. Tack Maria, du är bäst!!!

Leo har sovit oroligt i natt. Han somnade vid åtta och sedan vaknade han kl tolv, åt och somnade om, vaknade sedan kl 6 och har varit vaken sedan dess. Med tanke på gårdagens utebliven sömn så borde han sovit mera i natt. Misstänker att det är tänder på gång.

Fick en trevlig överraskning i morse. Johan kom hem kl halv sju. Trodde att han skulle komma i eftermiddag men nu är han alltså hemma. Mysigt!!!

Nu ska frukost ordnas så ha en bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Din trognaste läsare

Om det är din definition av orolig natt så tycker jag inte det minsta synd om dig ;-)

Vilket fint smycka- precis ett sådant som jag vill ha!! Men jag tror att det får bli ett köpt förmin del...



Puss

2009-03-01 @ 08:35:33
Postat av: Fia

håller med ovanstående talare om sömnen. :-)



Fina alster måste jag säga! Både smycket och LO:n gillade bokstäverna!

2009-03-01 @ 13:40:18
URL: http://lunasmamams.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Tack, är själv mycket nöjd med lördagens verk.



Jag vet, jag vet!!! Men det är en orolig natt för mig och då blir det ju liksom fel, ni fattar, eller hur? Jag vet att vi är ganska skonade. Leo sover jättebra till skillnad från många andra barn. Ingen nämnd och ingen glömd.



2009-03-01 @ 17:37:54
URL: http://frukallbjers.blogg.se/
Postat av: Mamma tove

Alla har sina egna referensramar och jag förstår absolut att det varen bökig natt,skojja bara lite! :-)

Jag hoppas verkligen att vi kan ses i veckan,men ebbis har fått feber igensamt diarre....Måste ev åka in till sjukan och kolla upp henne. Får se hur det går under dagen.Tyckte ändå att hon kanske var lite piggare imorse. Håll tummen!



Kram

2009-03-02 @ 10:03:54
Postat av: Sanna

Otroligt fint halsband :)

2009-03-10 @ 06:58:56
URL: http://sannapannan.blogg.se/

Var ärlig nu:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Vill du ha mejl, eller?

Ditt hem på nätet

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0