En mycket lyckad överraskningsfest

De senaste veckorna så är vi några stycken som planerat en överraskningsfest till allas vår Linnea som i dag fyller 30 år. Det har varit insamlingar, stöld av hennes hemmanyckel, sms:ande m.m. I går gick den av stapeln. Hennes familj var medbrottslingarna som fick henne till restaurangen där vi, 10 av hennes vänner, satt och väntade. Hon blev väldigt överraskad och t.o.m rörd till tårar. Efter middagen så gick jag, E och A hem till Linneas lägenhet och fixade i ordning för tårtätning, vindrickande och paketöppning. Efter 20 minuter dök resten av gänget upp och hon fick nu sin andra överraskning. Vi hade köpt henne en snowboard. Skulle kunna betala ett högt pris för att få se hennes min igen. Efter någon timme hemma hos henne gick vi vidare till Cover club där vi fortsatte kvällen med karaoke och party med stort P.  Kvällen blev väldigt lyckad och det var kul att se en så glad Linnea. Grattis igen!!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Oj vad kul det lät!! Avis.... Hoppas vi kan styra upp någon träff framöver. Jag börjar ju jobba snart jag me. HAr inte riktigtbestämt mig ännu vad jag tycker om det. Just nu är det ganska nice att vara hemma, nu när det är varmare :-)



2009-03-08 @ 21:29:33
Postat av: Fia

lät underbart roligt!!!!

2009-03-09 @ 06:38:16
URL: http://lunasmamams.webblogg.se/

Var ärlig nu:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Vill du ha mejl, eller?

Ditt hem på nätet

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0