Ännu en lista

♦ ♦ ♦ Snusar du?
- Ja
♦ ♦ ♦
Röker du?
- Nej brukade feströka men gör inte det längre
♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv? 
- Ja
♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten?
- Aldrig
♦ ♦ ♦
Har du slagit ner någon? 
 - NEJ *whambam*
♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön? 
- Jaaa?? *kiss* 
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb?
- Nej
♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod?
- Kommer inte ihåg att jag gjort det någon gång.
♦ ♦ ♦
När grät du senast?
- För någon dag sedanCrying or Very sad
♦ ♦ ♦
Vem kan du prata om allt med?
- Sarah
♦ ♦ ♦
Har du solglasögon?
- Ja, men jag använder dem sällan Cool
♦ ♦ ♦
Skriv en mening på engelska
- I`m in love 
♦ ♦ ♦
Vem pussade du senast?
- Min man  :*
♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast?
- Min dotter
♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?  
- Att en vän till mig blir frisk från sin anorexi
♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder?
- Använder inte hårspray
♦ ♦ ♦
Vem gillar du?
- Många
♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
- Har ingen tröja på mig, har en blå morgonrock.
♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas?
- Ja, flera stycken
♦ ♦ ♦
Har du bärbar data?
- Nej men min man har, och allt som är hans är mitt.
♦ ♦ ♦
Är du blyg?
- Ibland
♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu?
- Vad jag ska svara på denna fråga.
♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu?
- Sova

Kommentarer
Postat av: Fia

vilken bra dag du o Meja verkade ha!



Tänkte bara kolla om du ville komma på INNERUMs visningen på lördag? Såklart inget köptvång men det blir nog en trevlig stund!

2009-04-01 @ 22:31:59
URL: http://lunasmamams.webblogg.se/
Postat av: Emma

Tack för dina värmande ord.

Kram Emma

2009-04-08 @ 11:27:17
URL: http://embra.blogg.se/
Postat av: Fia

fyller inte du år typ idag eller imorgon eller 22a?

Grattis i vilket fall =) Kram

2009-04-20 @ 16:43:59
URL: http://lunasmamams.webblogg.se/

Var ärlig nu:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Vill du ha mejl, eller?

Ditt hem på nätet

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0