Utvilad - på riktigt!

Så där ja, då var man åter i verkligheten. Kom hem till en söt och glad son som sprack upp i ett leende när jag steg in i rummet. Sedan när Meja kom hem från dagis så fick jag världens längsta och goaste kram. Mysigt att komma hem trots att det varit helt fantastiskt att ha vara hos pappa. Har sovit gott och länge. Vaknade första natten kl 03:20 av min inre väckarklocka, men denna gång behövde jag inte stiga upp för att göra välling till Leo. Det är märkligt att kroppen kan ställa in sig på att vakna en speciell tid. 

I morgon vankas arbete. Det känns spännande och kul. Jag kommer ju att börja på en ny arbetsplats med lite nya uppgifter men det bästa är nog att det är nya gäster. Inget ont om mina gamla men det är kul med omväxling. 

Har dessutom (som om ni inte märkt det) gjort om lite i bloggen. Kan inte sluta för det är så kul. Tyck gärna till om den. Är det något ni saknar?

Nu ska jag gosa ner mig i soffan.

Tack för i dag, slut för i dag, adjö!! 

Kommentarer
Postat av: Big mama

Härligt med vila! Tycker du har gjort kanonfint här inne. Kul med de rörliga bilderna :-)

Stort lycka tillimorgon!



Ps. Visst har du sett de gulliga bilderna på våra småttisar som jaglagt ut på fejsboken?

2009-02-25 @ 21:30:19
Postat av: Fia

fint här i bloggen, skulle vilja ändra min också men jag kan ju ine, vet ju inte hur man göör.



Lycka till imorgon!

2009-02-25 @ 22:03:36
URL: http://lunasmamams.webblogg.se/

Var ärlig nu:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Vill du ha mejl, eller?

Ditt hem på nätet

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0