På god väg....

I dag så har jag och Leo besökt BVC för att göra BOEL testet d.v.s hörsel och syntest och det klarade han av galant. Varken döv eller skelögd är gossen. :-) Jag tog tillfället och väga mig när jag väl var på vårdcentralen och vågen visade MINUS. Tjohoooo!!! Trots sjukdomar som inneburit att jag tyckt lite synd om mig själv och därmed frossat i lite för mycket glass och godis så har min vikt ändå traskat nedåt med stora steg. :-)

Vi besökte även delar av familjen Byström i dag för kaffe och och promenad i det kalla vintervädret. Tack för sällskapet. Alltid ika trevligt. På kvällen har Björn, prästen som ska döpa Leo, varit här och vi har gått igenom dopet som går av stapeln i morgon kväll.


Startvikt 1/1 -09: X kg ( är inte redo än att skriva min vikt det kanske kommer senare)

Nuvarande vikt 17/2: -5,6 kg
Vikt kvar att gå ner: 20-5,6 = 14,4 kg

Nuvarande vikt 4/2: -3,6 kg
Vikt kvar att gå ner: 20-3,6 = 16,4 kg

Nuvarande vikt 22/1: -2,4 kg
Vikt kvar att gå ner 20 -2,4 = 17,6 kg

Eftersom jag fortfarande är sjuk med en hemsk hosta så har det inte blivit några långpromenader, tyvärr!!

Bara för skojs skull ska jag kolla hur långt jag (motions)går under detta år (2009):

tors 1/1: promenad 1,1 mil (broarna runt)
tors 8/1: promenad 7 km
mån 12/1: promenad 7 km
tis 13/1: promenad 6 km
lör 17/1: 7 km stavgång
mån 19/1: 7 km stavgång
ons 21/1: 7 km stavgång
tors 22/1: 7 km stavgång  det blev en 5 km promenad med Leo i vagnen i stället
sön 25/1: 7 km stavgång 
ons 28/1: 7 km stavgång
fre 30/1: 6 km stavgång
sön 1/2: 7 km stavgång
tis 3/2: 6 km promenad med Leo i vagnen


Hoppas att jag inom kort blir kvitt hostan så att jag kan gå ut med mina stavar igen.

HA EN SKÖN KVÄLL!!!

Kommentarer
Postat av: Tove

Men gud vad du är duktig!! BRAVO!!!!

Ser fram emot att komma imorgon. Doppresent a la Grips är införskaffad!



Kram

2009-02-17 @ 19:49:41
Postat av: Angelica

Tack vännen!!! Det blir trevligt att ses i morgonkväll. Saknar dig :-)

2009-02-17 @ 20:24:25
URL: http://frukallbjers.blogg.se/
Postat av: me again

Saknar dig med!! Här är det allmän misär...Menjag tror det börjar ljusna. Johan är iallafall piggare



Puss

2009-02-17 @ 21:04:16

Var ärlig nu:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Vill du ha mejl, eller?

Ditt hem på nätet

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0