Tillbaka till "Drop Inn"

Å vad kul det är att jobba. Det är dock lite snurrigt för att jag ska bara vara på denna arbetsplats t.o.m 15:e mars och sedan ska jag åter till "Drop Inn". Det var det jag önskade och hoppades på och så blir det så. Det kommer att bli zuuuuper roligt eftersom där jobbar ju nu för tiden min älskade vän Sarah. Vi har kännt varandra så länge som jag kan minnas, vi är periodare med att ses men har en vänskap som liknar systraskap. Jag vet var jag har henne och jag kommer aldrig att bli av med henne. :-) Älskar dig!!! 

I kväll så är Johan och Meja borta så jag har dammsugit och torkat golv. Känns bra att ha en städad lägenhet innan helgen. Johan är borta, som vanligt, i helgen. Surt men, men!! Meja ska vara hos sin farmor så jag ska scrappa i helgen. Det ska bli så skoj!!!! Hoppas det blir fler än ett alster gjort.




Leo somnade vid halv sju men efter en timmes sömn så ville han upp och vara med sin mor.
Vi lekte, gosade och fotade och sedan så somnade han nöjt igen.

Kommentarer

Var ärlig nu:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Vill du ha mejl, eller?

Ditt hem på nätet

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0