Minisemester

I skrivandets stund så sitter jag i ett hus i Sörmjöle där min pappa bor. Eftersom jag har varit sjuk i 2 veckor och är helt slut som artist så är jag i stort behov av vila. I går så kom min pappa och hämtade mig vid fyratiden och sedan dess har jag inte lyft ett finger. Jag kan inte beskriva hur skönt det är att bara vara själv d.v.s utan mina barn (och man). Det enda jag hör nu är elden som sprakar i kaminen och knapparna på tangentbordet, när jag skriver. Jag har tagit med mig en bok, en korsordstidning och mina scrapgrejer. Får se vad lusten för med sig. Ska vara här t.o.m i morgon kväll för att sedan börja jobba på torsdag. Ser fram emot det, jätte mycket. Nä nu ska jag gå och göra ingenting. Puss på er!!! 


Kommentarer
Postat av: Me

Njut vännen- det är du väl värd!!

2009-02-24 @ 12:09:33

Var ärlig nu:

Du heter?
Kom ihåg mig?

Vill du ha mejl, eller?

Ditt hem på nätet

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0